Hi, I'm Na Na. 25 this year. I love to sing, dance & read books... Sometimes if i've the mood, I like to make some small handicrafts.
I love Blue. I love to drink Orange juice & Daisy Hi-low Milk! I love to EAT! :D
I love to have my bf(future) bringing me to different places occasionally to eat good food! (Actually, as long as it is with him, I'm happy lah...) My dream is to go on overseas tours with my bf(future)! How great it'll be!
To some close boy friends, i'm “哥们”to them. To some girl friends, i'm like a “妹妹”. To some others, i feel comfortable talking to them anything under the sun. >>>This is something that i feel very blessed with. :D (But till now, i haven't find any girl friend like that... :( )
In conclusion, they love me lah! hahaha.... :P How can anyone don't like Na Na?! hahaha.... :P
Sunday, January 31, 2010
Friday, January 29, 2010
Everything is So Good!
It was a Good Good Good day yesterday with the CG! I love it, man!
Enjoy the short fellowship with the people.... I'm excited for what is going to come up soon... :D
I don't know how much more I can do or change... but it's going to be GOod good good.... :D
It's such a good day that I realized i've overcome something... I've released... my hands... to certain thing... :D
I'm happy still. With all the lovely friends around... who says it's not fun to be single? It's super fun okay? hahahaha... :D
Perhaps my character is very fun... i realize i can mingle around well! i know you guys love nana lah.... thank you thank you......... :D
Lastly, of course thank God for everything & for being with me throughout this period of time when i needed HIm the most! :D
"Yeah, I've overcome!"
Bye to the past.... :D
Nothing matters without YOU!
Enjoy the short fellowship with the people.... I'm excited for what is going to come up soon... :D
I don't know how much more I can do or change... but it's going to be GOod good good.... :D
It's such a good day that I realized i've overcome something... I've released... my hands... to certain thing... :D
I'm happy still. With all the lovely friends around... who says it's not fun to be single? It's super fun okay? hahahaha... :D
Perhaps my character is very fun... i realize i can mingle around well! i know you guys love nana lah.... thank you thank you......... :D
Lastly, of course thank God for everything & for being with me throughout this period of time when i needed HIm the most! :D
"Yeah, I've overcome!"
Bye to the past.... :D
Nothing matters without YOU!
Monday, January 25, 2010
My Addiction
I'm addicted to Coldness! I'm now trying to quit it. Please help me to quit soon. I don't want to be filled with disappointments anymore... Brrr............ Addiction is Deadly! Disappointments is worst! Don't harden my heart pls.... Brr.......... Say no to Addiction!!! What is to be done will be done..... 有些事是末强求的。
放手
有些事,要放手才会自由。一直勉强着是不会有幸福的。所以我学会了放手。
因为有许多事等着我去做,它竟然变成了我解脱的一个管道。这应该是一件好事吧。
他的举棋不定,我不能等,也不能等。我只好往前走。
这次,我做的决定应该是对的吧。
不要去想,单身一个人或许会更好。一切都交托给主了。
多点时间跟主联系是好的。多点时间装备好自己。像jas kon,我给自己多半年的时间吧。或许半年后,会有收获! 哈哈。。。也或许,根本都不用等上半年。事事是难预料的。现在,就不想了吧。打回原地。开心就好。。。 :D
因为有许多事等着我去做,它竟然变成了我解脱的一个管道。这应该是一件好事吧。
他的举棋不定,我不能等,也不能等。我只好往前走。
这次,我做的决定应该是对的吧。
不要去想,单身一个人或许会更好。一切都交托给主了。
多点时间跟主联系是好的。多点时间装备好自己。像jas kon,我给自己多半年的时间吧。或许半年后,会有收获! 哈哈。。。也或许,根本都不用等上半年。事事是难预料的。现在,就不想了吧。打回原地。开心就好。。。 :D
Saturday, January 23, 2010
Wednesday, January 20, 2010
放下了,自由了
原来,放下了会是那么地自由。我决定不再坚持不确定的事。放下了,才会觉得舒服一点。没有人要我等着什么,期待着什么。我想我不必在那儿浪费时间。去年发生的事就当做没发生过。有些话也不需要说得很白。或许我们根本都不适合吧。绝对不是因为谁说了什么而这样觉得。不懂得爱情或一点经验都没有的人,是不用听他们说得太多。有时,他们根本都不了解这是怎么一回事。所以,有些人会说问一些有经验的人比较准。不过,当然会希望自己的伴侣是第一个,也是最后一个。如果可能的话,当然是最好的。谁喜欢要有很多的这种“经验”?
但是,无可否认的,这一次我学到了一些东西。我开始了解了两个人在一起需要的互相迁就与不断的了解。恋爱绝对不只是浪漫,甜蜜而已,是需要下很多功夫的。不简单。有时,还会因此觉得很累。就好像有好几次我误会了他。后来,才发现原来他什么都跟我说了,并没有任何的隐瞒或是我想象的那样。他真是什么也没对我隐瞒着什么。这就是了解和信任要并存的时候。如果不够了解或不能够信任他的话,你能想象结果会是怎样的吗?很惨吧?这过去的几个月来,真是上了一堂很宝贵的课。好不容易的课阿!
结论是什么?我现在心里上或事实上都是单身了!自由了!不再有那个负担了。所以我说,想太多是没有结论的。快点儿解决了它,就一了百了了。再见了过去。谢谢他带给我的快乐与甜蜜。谢谢他悉心地带给我轻松的感觉。每一次一起出去的时候,他都有能让我轻松,从紧绷的精神里松懈下来的能力。好奇妙阿!不过,这些都是过去了。还有很多事等着我去做呢。
但是,无可否认的,这一次我学到了一些东西。我开始了解了两个人在一起需要的互相迁就与不断的了解。恋爱绝对不只是浪漫,甜蜜而已,是需要下很多功夫的。不简单。有时,还会因此觉得很累。就好像有好几次我误会了他。后来,才发现原来他什么都跟我说了,并没有任何的隐瞒或是我想象的那样。他真是什么也没对我隐瞒着什么。这就是了解和信任要并存的时候。如果不够了解或不能够信任他的话,你能想象结果会是怎样的吗?很惨吧?这过去的几个月来,真是上了一堂很宝贵的课。好不容易的课阿!
结论是什么?我现在心里上或事实上都是单身了!自由了!不再有那个负担了。所以我说,想太多是没有结论的。快点儿解决了它,就一了百了了。再见了过去。谢谢他带给我的快乐与甜蜜。谢谢他悉心地带给我轻松的感觉。每一次一起出去的时候,他都有能让我轻松,从紧绷的精神里松懈下来的能力。好奇妙阿!不过,这些都是过去了。还有很多事等着我去做呢。
Monday, January 18, 2010
我认为。。。
单身有什么不好?单身很自由阿!不需要去顾虑到别人。
我发现"爱情"是一件多么累的事.
为他担心, 为他操心, 为他的快乐而伤破脑筋, 为他分忧他的烦恼... 为他的喜怒哀乐关心着...
因为他和别的女生太常接触, 玩得太疯, 而感到吃醋... 又不能阻止他跟别的女生见面或玩耍... 他总得跟别人交流阿. 有很多事, 就算心里不舒服, 还是得用一个宽阔的心去接纳, 去接受. 这是不简单的. 尤其是他对你的"喜欢"不明显的时候, 你会特别的没有安全感. 心里会不确定你在他心里的地位. “他真的爱我吗?”
因为这样,我的一个朋友就跟我说“一半就好”。意思是说投入一半的感情就好。完全的投入,万一这段感情行不通,会很受伤,也很难把自己从这感情里抽出来的。那样不好。所以,只是朋友而已是好的。我们就做好朋友吧。再想下去,是会疯的。不想了。。。烦,烦,烦!
一个人有什么不好的?自由,又自在!单身万岁!:D
我发现"爱情"是一件多么累的事.
为他担心, 为他操心, 为他的快乐而伤破脑筋, 为他分忧他的烦恼... 为他的喜怒哀乐关心着...
因为他和别的女生太常接触, 玩得太疯, 而感到吃醋... 又不能阻止他跟别的女生见面或玩耍... 他总得跟别人交流阿. 有很多事, 就算心里不舒服, 还是得用一个宽阔的心去接纳, 去接受. 这是不简单的. 尤其是他对你的"喜欢"不明显的时候, 你会特别的没有安全感. 心里会不确定你在他心里的地位. “他真的爱我吗?”
因为这样,我的一个朋友就跟我说“一半就好”。意思是说投入一半的感情就好。完全的投入,万一这段感情行不通,会很受伤,也很难把自己从这感情里抽出来的。那样不好。所以,只是朋友而已是好的。我们就做好朋友吧。再想下去,是会疯的。不想了。。。烦,烦,烦!
一个人有什么不好的?自由,又自在!单身万岁!:D
Subscribe to:
Posts (Atom)